Veebipoe Leron.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Leron OÜ, asukohaga Tallinn, Eesti.
1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
1.2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik hinnad on eurodes.
1.3. Kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist ning kuvatakse tellimuse vormistamisel.
1.4. Toodete kirjeldused ja muu asjakohane teave on esitatud tootelehe juures.
2. Tellimuse vormistamine
2.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi, täita vajalikud andmeväljad ning valida sobiv tarneviis.
2.2. Tellimuse eest saab tasuda turvaliselt järgmiste makseviisidega:
-
Eesti pangalingid (Swedbank, SEB, LHV, Coop)
-
Visa/Mastercard kaardimaksed
-
Apple Pay ja Google Pay
-
Maksa hiljem lahendused (kui kasutusel)
-
Kniks kinkekaart (kui kasutusel)
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.3. Makseid vahendab Montonio AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi makseandmetele.
2.4. Müügileping jõustub alates hetkest, mil makse laekub Leron OÜ arvelduskontole.
2.5. Kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida, teavitatakse sellest ostjat viivitamata ning tagastatakse tasutud summa (sh kohaletoimetamiskulud) hiljemalt 14 päeva jooksul.
3. Kohaletoimetamine
3.1. Kaupu saadetakse järgmistes riikides: Eesti, Soome, Läti, Leedu
3.2. Kauba kättesaamiseks on võimalik valida:
-
Omniva, SmartPOST ja DPD pakiautomaadid
-
Kullerteenus koju või kontorisse
-
Tule ise järele (kui see võimalus on pakutud)
3.3. Kauba saatmiskulud katab ostja, täpne hind kuvatakse saatmisviisi valimisel.
3.4. Eestisisesed saadetised toimetatakse üldjuhul kohale 1–5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 7–14 kalendripäeva jooksul.
3.5. Erandlikel juhtudel võib kohaletoimetamine võtta kuni 45 päeva.
4. Taganemisõigus
4.1. Pärast kauba kättesaamist on ostjal õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
4.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik või toode kuulub erandite alla vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg 4.
4.3. Kauba tagastamiseks ei tohi seda kasutada muul viisil kui vajaliku testimise eesmärgil. Kui tootel esinevad kasutusjäljed, võib Veebipood vähendada tagastatavat summat.
4.4. Avaldus tuleb saata e-posti aadressile: info@leron.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
4.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui toode oli defektne või ekslik.
4.6. Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist.
4.7. Raha tagastatakse ostjale viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse saamist. Veebipood võib raha tagastamise edasi lükata kuni kauba tagasisaamiseni.
4.8. Kui ostja valis tavapärasest erineva (kallima) tarneviisi, ei pea Veebipood tagastama sellest tulenevat lisakulu.
4.9. Veebipoel on õigus taganeda tehingust, kui kauba hind on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla turuhinna.
5. Pretensiooni esitamise õigus
5.1. Veebipood vastutab müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kuni 2 aasta jooksul alates kauba üleandmisest.
5.2. 1 aasta jooksul ilmnenud puuduse korral eeldatakse, et puudus oli olemas juba üleandmisel, välja arvatud juhul kui see on vastuolus kauba olemusega.
5.3. Puudusest tuleb Veebipoodi teavitada 2 kuu jooksul, saates e-kiri aadressile info@leron.ee
5.4. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
5.5. Puudusega toode parandatakse, asendatakse või tagastatakse raha ostjale.
5.6. Kaebusele vastatakse kirjalikult 15 päeva jooksul.
6. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
6.1. Veebipood kasutab ostja isikuandmeid tellimuste täitmiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
6.2. Isikuandmed edastatakse kolmandatele osapooltele (nt kullerfirmad, makseteenuse pakkujad) ainult tellimuse täitmise eesmärgil.
6.3. Uudiskirju saadetakse ainult juhul, kui ostja on selleks andnud selgesõnalise nõusoleku.
6.4. Uudiskirjadest on võimalik igal ajal loobuda, järgides e-kirjas toodud juhiseid või kirjutades aadressile info@leron.ee.
7. Vaidluste lahendamine
7.1. Pretensioonid palume esitada e-posti aadressil info@leron.ee
7.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda vaidlust lahendada, on ostjal õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole (www.komisjon.ee).
7.3. Ostja võib kasutada ka ELi veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi: https://ec.europa.eu/consumers/odr